Thursday, January 31, 2013

New Crafter. Yippi!

Salam.

Untuk makluman semua para pelanggan, Crafty Mommy kini mempunyai seorang lagi crafter yang berbakat iaitu Cik Ayu. Alhamdulillah dan terima kasih diucapkan kepada Cik Ayu kerana sudi berganding bahu dengan Cik Bella untuk menghasilkan kraftangan Felt yang menarik (insyaallah). Kami berdua akan bersama-sama memenuhi kehendak dan citarasa pelanggan dalam menghasilkan kraftangan Felt yang ditempah.

Oleh itu juga, para pelanggan kini boleh memilih samada mahu kraftangan mereka dijahit oleh Cik Ayu atau pun Cik Bella. Contoh-contoh kraftangan yang kami hasilkan boleh dilihat dibahagiaan atas blog ini. Di bahagian kiri ruangan blog juga terdapat tag untuk setiap tempahan yang dibuat. Lihat portfolio kami dan pilih siapa yang anda mahukan.

Bagi pelanggan yang tidak kisah ataupun yang mahukan tempahan mereka disiapkan dalam masa yang singkat (seminggu),kami akan membahagikan tugas menghasilkan kraftangan tersebut kepada crafter yang tidak mempunyai queue tempahan yang banyak.

Tempahan boleh dilakukan dengan mengisi borang tempahan mahupun SMS ke nombor 012-2118905 (Cik Bella) ataupun 017-9123287/013-2127591 (Cik Ayu) untuk respond yang lebih pantas. Hanya tempahan yang sudah membuat pembayaran dan menghantarkan bukti yang sah akan diterima. Kami tidak akan sesekali menerima tempahan tanpa pembayaran. 

Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment