Monday, February 11, 2013

Bantal untuk Zahra

Salam.

Dah lama sebenarnya saya membeli kain ini, rancangnya untuk dijadikan kain selimut dalam projek Felt "Baby Sleeping Set", tapi memandangkan sambutan yang kurang memuaskan (saya hanya menerima satu tempahan sahaja), saya menggunakan kain tersebut untuk membuat bantal. Ini hasilnya, bantal berbentuk hati untuk anak sulung saya. Bangun saja pagi terus dia memeluk bantal tersebut dan petah memberitahu saya, "cantik, cantik" sambil memeluk bantal tersebut. Apa lagi,saya mengambil kesempatan moodnya yang baik untuk posing. :)



Alhamdulillah, sebaik sahaja gambar ini dinaikkan di FB, saya menerima beberapa tempahan untuk bantal yang lebih kurang sama. Insyaallah bantal-bantal tersebut akan disiapkan Cik Ayu memandangkan saya sibuk dengan 'special exam' yang bakal menjelang seminggu sahaja lagi. Insyaallah juga, gambar bantal yang sudah disiapkan akan saya update di entri akan datang.

No comments:

Post a Comment