Wednesday, January 23, 2013

Tempahan Kembar

Salam


Pernah ada kawan kembar tak? Ini kali pertama saya mempunyai kenalan kembar yang agak rapat dengan saya. Bukannya sebelum ini saya tidak mengenali sesiapa yang mempunyai kembar,tapi kali ini hubungan saya dengan pasangan kembar agak rapat. Saya suka dengan penampilan dan cara pemikiran mereka yang serupa. Comel dan menarik hai. Beberapa kali saya memberitahu mereka, ada kembar ini seolah-olah ada kawan baik yang kita tidak akan bergaduh sehingga putus kawan. Mudah, nak ke mana pun kita pasti kita akan berteman. Mereka hanya tersenyum dengan celoteh saya yang tidak sudah-sudah. Betul,mungkin saya over excited. Mana tidaknya, melihat pasangan kembar itu membuatkan saya mahu mempunyai anak kembar. Mampukah saya? Hanya Allah sahaja yang tahu. Kalau mampu tentu ada rezeki nanti. Kan? Mudah-mudahan :)

Ini tempahan kembar yang comel itu. Saya diberi kebebasan untuk menetukan corak pada bantal bersaiz A4 pilihan mereka. Mereka hanya menentukan warna dan tulisan  yang ingin dibuat di atas bantal tersebut. Alhamdulillah,hasilnya memuaskan hati mereka. Bila pelanggan puas hati,saya pun turut suka. Oh ya,bantal ini untuk hiasan di dalam kereta katanya. Patutlah tema warna serupa dengan warna kereta, untuk hiasa kereta rupanya. :)


No comments:

Post a Comment