Wednesday, January 23, 2013

Lagi Car Signage

Salam

Tempahan kali ini saya terima dari rakan seuniversiti. Car signage yag mahu digantung di cermin pandang belakang katanya. Dia hanya memberi spesifikasi muda, mahukan base warna merah berbentuk love,tulisan warna kuning dengan jahitan berwarna hitam. Alhamdulillah,tempahan itu saya sudahkan dalam masa yang singkat. Kebetulan waktu tempahan diterima,masa saya agak lapang dan anak-anak tidak banyak karenah. Mungkin semakin memahami hobi mamanya. :)

Kebetulan juga minggu itu jadual saya dipenuhi dengan undangan ke majlis perkahwinan bekas teman sebilik di UIA. Saya mengambil kesempatan tersebut untuk menghasilkan kraftangan untuk kedua-dua pengantin baru. Juga berbentuk car signage, untuk digantung di dalam kereta pasangan baru. Alhamdulillah,mereka semua suka dengan hasil tangan saya. :)


No comments:

Post a Comment