Thursday, January 24, 2013

Designated Pillow

Salam

Ini kali pertama saya menerima tempahan lengkap bersama gambar sebagai rujukan untuk corak yang akan diletakkan di atas bantal. Berdebar juga sewaktu kali pertama mahu memulakan proses pembuatan bantal. Mana tidaknya,ini juga kali pertama saya melukis gambar orang. Dari dulu lagi,saya memang mengalami masalh untuk melukis gambar orang dengan baik. Tapi kali ini alhamdulillah,hasilnya amat memuaskan hati. Malah ketika penghantaran dibuat,saya gembira melihat senyuman yang terukir di wajah pelanggan.


Disebelah kanan gambar adalah gambar yang dihantar oleh pelanggan. Saya sedaya upaya menyiapkannya sebiji seperti dalam gambar cuma bahagian mulut sahaja yang saya ubah. Nasib baik pelanggan menerima perubahan tersebut. Terima kasih semua.

No comments:

Post a Comment