Saturday, January 26, 2013

Fondant Cupcakes

Salam

Tak pasti kenapa tapi tempahan kali ini buat hati saya berbunga-bunga. Tempahan dari pelajar Kolej Polytech MARA ini memberikan saya gambar Fondant Cupcakes dan beberapa perubahan yang ingin dia lakukan. Saya masih belum terbayang rupa bantal yang akan siap tapi saya tetap menuruti spesifikasi yang diberi. Kalau diikutkan ada beberapa kombinasi warna yang perlu saya olah mengikut kreativiti sendiri,tapi disebabkan tempahan perlu disiapkan dalam masa yang singkat,saya agak kebingungan seketika.

Satu per satu kerja saya lakukan dengan teliti dan dalam masa yang sama kepala saya ligat memikirkan bagaimana saya mahu menjadikan bantal itu lebih menarik. Alhamdulillah, saya didatangkan ilham untuk bermain dengan warna dan hasilnya amat memuaskan hati. :)



No comments:

Post a Comment