Thursday, January 31, 2013

Couple Pillow

Salam

Ini kali pertama rasanya kami menerima tempahan untul Couple Pillow. Pelanggan menghantar gambar bagaimana rupa bantal yang patut Cik Bella hasilkan. Gambar asal pada bantal bersaiz Medium tetapi pelanggan mahukannya pada bantal bersaiz A4. Oleh kerana terlampau kosong,maka Cik Bella mengolah sedikit bantal tersebut dengan menambah corak di bahagian tepi bantal.


Perhatian: Kami akan menghasilkan bantal mengikut ciri-ciri yang diberikan oleh pelanggan. Tidak ada draft permulaan atau dalam proses yang akan kami berikan. Sebarang kesilapan disebabkan kecuaian pelanggan,kami tidak akan bertanggungjawab. Hanya kesilapan kerana kecuaian kami sahaja yang akan kami usahakan untuk ganti rugi. Sekian.

2 comments:

  1. salam sy nak tempah bantal yg couple tu..nk cm design yg kt ats tu...cuma nak kain yg bulu2 n nak love cmtu juga..brape ye harga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam. Kalau guna Faux Hair untuk saiz A4 harganya RM28 setiap satu. Boleh isi boranng tempahan di bahagian atas blog tak? Untuk elakkan kekeliruan. Thank you. :)

      Delete